Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Crna Gora – drugi čin – Milo se kockao i izgubio

Komentari (43) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 08 septembar 2021 11:13
:::::
Odlična analiza. Odmereno, istinito i hiruški precizno.
Preporuke:
95
6
2 sreda, 08 septembar 2021 11:14
Miša Nikolić
Uprkos podršci iz regiona i dela srpske političke i NVO scene (a možda i upravo zbog tih i takvih pomagača), na Cetinju je u nedelju ujutro bilo ponižavajuće malo ljudi – pogotovo u poređenju sa masom koja je prethodne večeri u Podgorici dočekala srpskog patrijarha





Odlično zapažanje.
Preporuke:
101
4
3 sreda, 08 septembar 2021 11:54
Jovana Simić
Svi znaju da iza tzv. komita stoji lično Milo Đukanović. Slažem se sa poštovanim Đorđem da je ovo verovatno i konačni politički kraj Mila Đukanovića. Samo bih dodala da se nadam da će sa sobom povući, ili barem ubrzati i pad Vučića
Preporuke:
118
7
4 sreda, 08 septembar 2021 12:24
Zumzul
Pada Milo, a uskoro i AV
Preporuke:
91
5
5 sreda, 08 septembar 2021 12:37
Njegoš
Budale su s očima slepe koje vide, a zaludu vide. Samoobmana je ubitačna i za ljude i za narode.
Strah životu kalja obraz često. Ko na brdo, ak i malo, stoji više vidi no onaj pod brdom. Ja sam to epski iskusio, iako nijesam dugo poživio. Vuk na ovcu svoje pravo ima ka tiranin na slaba čovjeka; al' tirjanstvu stati nogom za vrat, dovesti ga k poznaniju prava, to je ljudska dužnost najsvetlija! Istorija će cjeniti ukupnu djelatnost bratske Srbije i Crne Gore kada se ponosno, dostojanstveno, čojski, junački i za-jedno čestiti ljudi iz razlike i suprotstavljenosti za jedinstvo iz-bore, i oslobode bijednih EU-NATO poturica i zapadnog kolonizatora.
Svak je rođen da po jednom umre, čast i bruka žive dovijeka.
Preporuke:
58
3
6 sreda, 08 septembar 2021 12:37
ob4cl
Iako se u načelu slažem sa gdinom Vukadinovićem, ne zaboravite da Milo mora pasti na izborima.

1 na 1 u atmosferi polarizacije (uz pomoć muslimana i Albanaca) je i dalje jak.
Preporuke:
56
3
7 sreda, 08 septembar 2021 12:39
znate, kaze se -
-....ne pada sneg da pomori svet....
vec da i Canak, Korac, i slicni pokazu svoj trag!

@Jovana...
nadam se da je tako. Nije slucajno da se gospodin Vucic 'ostrvio' na Mila samo jedan dan posle ovih dogadjaja na Cetinju, predstavljajuci se ovom i onom pravoslavnom narodu kao najveci patriota u Svemiru, iako je do juce gotivio tog istog Mila i poksavao da uz pomoc lutaka iz DF-a, Mandica i Knezevica, obori novu vlast C. Gore!? Samo pogledajte sta pisu njegovi tabloidi ciji je on glavni urednik. Ne morate da ih citate jer upravo su razglasi za teska, i cesto kaznjiva razglabanja koja se kose i sa Istinom i sa Postenjem jednog ljudskog stvorenja.
Preporuke:
50
10
8 sreda, 08 septembar 2021 13:21
Vlada 1
Odlična analiza.
Dodao bih ssmo da se u ponašanju Mitropolita Joanikija vidi kontinuitet u pristupu problemima koji je imao Mitropolit Amfilihije.
Znajući da Milo može da se vrati u sedlo isključivo ako se Srbi i SPC upecaju una geopolitičke udice Amfilohije je borbu za pravdu bazirao na jednostavnoj stvari - nepovredivosti prava na imovinu i verskih prava gradjana.
Znaci sustina samo,nista politika u kojoj moze sve i ovako i onako - samo pravo.
Tako je i Mitropolit Joanikije pre ovih nemilih dogadjaja pozvao Djukanoviceve pristaluce da razgovaraju ako su nezadovoljni ili da pred sudom resavaju neke stvari ako misle da im je sta uskraćeno.
Proszo da prostije ne moze biti.I veoma efikasno protiv onih koji bi uz pomoc galame i medijske histerije da se domognu necega sto im ne pripada ili da nekom uskrate nesto što mu pripada.
Preporuke:
58
6
9 sreda, 08 septembar 2021 13:23
Dragan Pik-lon
Prvo sto uradi jedan kriminalac na vlasti je da glumata komunistu i podilazi narodnim neprijateljima kao sto je na primer-NATO.Don Milo je otisao i korak dalje pa glumata postenog Staljinistu.Tako se priblizio krimogenim-Srbima,Albancima,Muslimanima i drugim dilerima.Veruje da tako utvrdjuje nepostojeci-montenigranski indentitet.Na kraju ce zavrsiti kao prvi ustasko-muslimanski muftija.Njegovo okruzenje delovanja ce biti na privatnom posedu,u Pasaluku na vodi.Velika Nevolja ce ga morati tolerisati jer je potpisao Arapima saveznistvo sa njim.Inace nebi nikad mogao da okusi kamilje pecenje u pustinjskim katakombama gde nema diskriminacija guzica....aferim.
Preporuke:
36
5
10 sreda, 08 septembar 2021 13:42
u centar
Afferim, Đorđe. Ne da si ga sročio, nego svaka čast. I ne samo za Mila, nego i za ov njegove "srpske" pomagače.
Preporuke:
50
3
11 sreda, 08 septembar 2021 14:01
Vlada 2
I baš u izjavama Djukanovicevih simpatizera u Srbiji (i ex yu) vidimo da oni i dalje pokusavaju da zamagle činjenicu da je grupa ljudi nasilnim putem pokusala da spreči gradjane CG da obave verski obred i da koriste svoju imovinu.

To se vidi u izlaganju Zarka Koraca ,koji potencira identitetska pitanja (kojih se Crkva u poslednje vreme mudro kloni) ili mantru o srpskoj krivici i slične dobro poznate optužbe na račun Srba.
I sada kao Srbi u CG treba da se upuste u te rasprave a ne da se drze suštine - krsenja Ustava i zakona od strane bivše vladsi i ljudi koji su pod njenim uticajem iz bilo kog razloga.
Preporuke:
55
7
12 sreda, 08 septembar 2021 14:21
Dragan Pik-lon-@Vlada 2
Zarko Korac je priuceni psiholog.Koji je uobrazio da je psihologija iznad filozofije i politike kao filozofske discipline.Za to je kriv njegov otac koji ga je ugurao na filozofski fakultet kao neku svecku dok su pravi talenti pobegli na zapad.Bolje je prati tanjire u slobodarskom okruzenju nego baljezgati u Pasaluku na vodi.Nebi me iznenadilo da ovaj mufljuz(Korac)ima svoj ''atelje'' u(na)Pasaluku na vodi.Tu senluci sa sebi slicnima.....aferim.
Preporuke:
49
5
13 sreda, 08 septembar 2021 14:23
Ivan Grozni
Đukanovićevo neoustaštvo i razni Koraći svoje političke ideje crpe iz zaostavštine delovanja KPJ i Broza. Tu naravno spadaju Čanak, Biserko i prvosveštenica Latinka Perović. Brozovština im je ostala kao poslednje uporište.
Preporuke:
70
7
14 sreda, 08 septembar 2021 14:29
penzioner Cviko,
Da Milo gubi, gubi ali još nije kraj. Krajem ovog meseca imamo ustoličenje budimljansko-nikšičkog vladike. Verujem da će to biti prilika za još jednu "partiju karata". Na ustoličenje dolazi patrijarh Porfirije i mitroplita Joanikije. Ako i tu Milo izgubi, onda mu je stvarno kraj.
Preporuke:
43
6
15 sreda, 08 septembar 2021 14:48
siniša
Ako neko misli da je Milo gotov, nije.

Tačno je da on nije mogao da izvede na teren ni dve hiljade ljudi, a Joanike jeste trideset hiljada, a može i još trideset, a Milo ne može više od dvesta do trista. To je tačno i on ne može u brojnosti podrške da pobedi. Međutim predsednik se imenuje na izborima, baš kao i Mitropolit ili Episkop na Saboru.

Kad su izbori u pitanju, Milo ima birački spisak sa po mojoj oceni pedeset hiljada lažnih glasova. To je velika prednost. U startu ima pedeset hiljada lažnih glasova. Zatim pedeset hiljada odbaci, to je sto hiljada. I tako pobeđuje decenijama.

Ta varijanta još nije presečena i ne znam da li će biti uopšte.

Prvi korak da se Milo stvarno pobedi je birački spisak.

ON je sprečen da postavlja Mitropolita, ali sa pozicije predsenika nije otišao.
Preporuke:
52
5
16 sreda, 08 septembar 2021 14:59
Šhabban
Dobra analiza poštovani Đorđe, kao i uvijek!
Da dodam:
Nije ovo zlo od juče i neće prestati sutra.
Zlo je počelo komitovanjem prije stotinu godina, a ako ćemo ići do prvog
korijena još od vremena Crnojević Stanka i paša Bušatlija.
Srpske podjele oduvijek: brat na brata, sin na oca…
Tako da ova pobjeda jeste korak naprijed, i jeste značajna,
ali je sve daleko od mira i saradnje.
Neće se Don odreći 5 milijardi opljačkanih evra tek tako,
( O toj cifri je pisao Tajm prije 6-7 godina).
S druge strane Krivikapić je možda jedini predsjednik vlade
u feudima bivše države koji nije u kriminalnim vodama,
ali je go ko pištolj.
Ako dodamo da su protiv njega i skoro sve strukture u Srbiji
kao i Pipun i Andrija, Don , Hrvati, muslimani…
sve je pod znakom pitanja.
I na kraju , ne mogu litije nadomjestili političku stanku
koju Krivi nema.
Preporuke:
47
8
17 sreda, 08 septembar 2021 15:43
Kocka ili
Moze da se posmatra kao kocka, ali imu tu mnogo korisnih pokazatelja za Mila licno. Sada ce morati da podesava taktiku, jer, ajde da priznamo, on nije tupav i neverovatno je dobar manipulator, uz to ima i sredstva. To da je ZAO i da je BALEGA je istina ali to je za neko drugo poglavlje. Problem je u dobrim ljudima koji su prepustaju da takav jedan reptil vec godinama opstaje. On i dalje kao covek ima keca kod mene, ali peticu iz manipulisanja.
Preporuke:
30
5
18 sreda, 08 septembar 2021 15:47
Bravo za tekst!
Mučan je ovaj AV-ov pajtos, don Milo, večiti
vladar Milo Gore. Mučno je slušati njegovu priču o časti, patriotizmu. Multimilioner, mafijaš sa belim okovratnikom i kravatom.
Kao što je otprilike napisano u prethodnom komentaru, žrec prvosveštenica anti- srpstva, Latinke Perović, Sonje Biserko i sličnih.
Gramatiku njegovog novokomponovanog montenegrinskog jezika pisali mu u Hrvatskoj.
Neoustaša. Mafijaš i don od (dopuštenog mu od Zapada) šverca.
Preporuke:
33
3
19 sreda, 08 septembar 2021 16:03
ANALITIČAR
Đorđe sa Vama se slažem samo djelimično. Jako ste lijepo opisali nervozu Mila Đukanovića i grešku oko Litija što ga je koštalo gubitka Izbora 41 - 40 . Slažem se da su i Vladika i Patrijarh bili staloženi ali srpstvo u Crnoj Gori po meni nije ostvarilo nikakvu pobjedu, ako i jeste to je pirova. Zašto kažem, zato što 1990 kada se desila jogurt revolucija su Milo i Momir su vodili čisto srpsku politiku. Ljetovao sam u Petrovcu i Igalu par puta tada, nisi mogao da od srpskih znamenja prođeš ulicama, arkanovci, šešeljevci, Bijeli Orlovi. Mi smo spali Đorđe da pobjedom u toj istoj Crnoj Gori proglašavamo to da samo 30 godina kasnije da nam moira Vladika glavni ići helikopterom na Cetinje da bi ga uveli u Tron Crkve. Svi šiptari i Bošnjaci i jedno 2 % CG katolika su kontra srpstva, 80 % su pravoslavni Srbi i Crnogorci Đorđe, Milo zlotvor je uspio da od tih 80 5 pravoslavnih kontra srpstva okrene najmanje 35 %, kada se saberu bošnjaci, šiptari, katolici i milovci mi nemamo većinu Srbi
Preporuke:
21
18
20 sreda, 08 septembar 2021 16:09
ANALITIČAR
02

Đorđe, da li ste u analizi uzeli pitanje koje niko ne postavlja, šta bi bilo da je Milo ludi pozvao CG vojsku, a on je vrhovni komandant kao Predsednik Republike CG da brane Cetinje, brane pod znacima navoda. Da li smo svjesni da je Milov razbojnik Veljović pušten da se brani sa slobode, znači da Milo drži pravosuđe i dan danas, kakva je to onda srpska pobjeda. Kakva je pobjeda ako se svađaju tri naša lidera sa jedne strane Medo, Knežević i Mandić sa Krivim sa druge strane. Naša opcija se pocijepala, Milova nije. Ovo je opasna NATO-vska dimna zavjesa, operacija u žargonu američkih i britanskih operacija HANG OUT gdje radiš operaciju Cetinje da zamaskiraš napad na Srbiju, da se u Novom Pazaru otvara konzulat NATO članice Turske, da Hrvatska otvara hrvatsku kuću u Subotici a da Austrija otvara konzulat u Novom Sadu. Ugroženije je srpstvo to Vam garantujem u Srbiji nego u CG, u CG su Srbi ti preostali spremni na sve, Srbija potpuno spava, još gori od Mila vodi Srbiju
Preporuke:
27
13
21 sreda, 08 septembar 2021 16:16
ANALITIČAR
03

Da li su Srbi analizirali činjenicu da čak dvojica članova helikopterskog servisa Crne Gore nisu htjeli da voze Patrijarha i Vladiku ?

Znači crnogorsko društvo je podjeljeno do kraja. Dalje, otkud priča da je samo par desetina komita napadalo Srbe na Cetinju. Imali su deset dana prije inauguracije Vladike Joanikija ti komiti taj njihov miting gdje su imali najmanje pet hiljada na mitingu na Cetinju, bukvalno pun trg nije mogla igla da padne. Jako se bojim da su hrvatsko-vatikanske službe uspjele da definitivno u CG otcjepe od srpstva definitivno 35 % Srba koji su postali sada ogorčene proustaše. Znači Srbi su u CG doživjeli toliki pad od 1990 kada je za Srbiju bilo 95 % Srba i Crnogoraca, samo su za CG bili Liberali i rijetki CG, znači maksimum 10 % je vodilo tu komitsku antisrpsku politiku. Od potpune kontrole srpstva nad CG došli smo do kraha da nam se Vladika mora pod zaštitom specijalaca inaugurisati i to letom helikoptera, da li ćemo sutra Bgd pašaluk pobedom zvati
Preporuke:
22
18
22 sreda, 08 septembar 2021 16:33
Kraljevina Srbija
Još uvek na ovim, Srpskim prostorima, o svemu važnom odlučuju deca komunizma.
Komunisti Srbima kao narodu ništa dobro nisu doneli.
Nije bilo lustracije ni 90-ih ni kasnije, i deca srbomrzaca i svega Srpskog još su u svim porama društva
Preporuke:
25
14
23 sreda, 08 septembar 2021 19:07
Borislav Pekić
Kod nas postoje ljudi koji u političkom smislu Zagreb vide kao grad zapada, pravih vrednosti i pravog puta. I sve što odatle dolazi, to se bespogovorno prihvata i brani. To su tzv. "drugosrbijanci" ili politički zagrebčani, odnosno politički Hrvati. LDP, LSV, Korać, Čanak i mnogi drugi uvek su na strani Zagreba. Ovakav zagreb duhovno je čedo kongresa komunista iz Drezdena.

Zagreb je uvek u poslednjih 30 godina protiv Srbije i srpskog naroda. Pored Srbije, Zagreb ima svoje fanove i u CG i FBiH. Delovanjem Mila Đukanovića, veliki broj ljudi u CG su postali sledbenici političkog Zagreba. Naš zadatak je da uradimo sve kako bi tim ljudima pokazali da nisu u pravu i da se Crna Gora vrati svojim vekovnim vrednostima.
Preporuke:
42
4
24 četvrtak, 09 septembar 2021 05:54
Ah
Milo je pokazao da u šaci drži i policiju i tužilaštvo a o sudstvu da se i ne govori. U svakoj normalnoj državi bi davno bio na robiji.
Ali Milogora nije normalna država ma koliko se upinjali da se naduju i to važi za sve montenegrine u duši a ne samo za Mila.
PS
Tu ne pomaže ni to što ni Srbija nije primer za ugled ali je makar i sa ovakvim kukavnim diktatorom ipak kakva takva država.
Preporuke:
7
5
25 četvrtak, 09 septembar 2021 07:07
Ob4cl
Za analiticara:

Dps ima 2 vrste glasaca:
1) sendvicare , opstinare, postare, ćate koji se boje za svoj bedni posao
2) prave dukljane kojih ima oko 15 posto u njihovom birackom telu.

Ustaskog elementa ima ali je relativno mali.

Tih 5000 ljudi o kojima pricate se skuplja sa konca i konopca. Deo Bosnjaja je za Mila isto.
Preporuke:
14
4
26 četvrtak, 09 septembar 2021 08:24
Vlada1 @ Borilslav Pekić
Tačno.Malo bih vas ipak ispravio.Koren te ideje se nalazi u pripremama Beča za pad turske imperije i društvenom inžinjeringu koji je Beč poceo da sprovodi sa ciljem da preuzme Balkan od Turaka.
Na tom putu se pojavila Srbija kao "remetilački faktor".Praktično je vodjen specijalni rat protiv Garašaninove Srbije i ideje o ujedinjenju Srba.
Kao plod takvog dejstvovanja nastao je takav narativ (srpska krivica,velika Srbija,zaostalist srpskog društva,zaticanost Srba,ugrozenost drugih naroda i "naroda"...) a padom Austrougarske poražene strane u Velikom ratu su preuzele taj narativ i bio je deo politicke i kulturne kampanje koju su vodile antiversajske,revizionisticke snage protiv Karadjordjevica,Kraljevine Jugoslavije i Srba kao vezivnog tkiva te nove države - "vestačke v,versajske tvorevine". I tu dolazimo do Kominterne,Beca pa Drezdena.
Negde 1943.se samo priklanjaju zapadnim saveznicima pa imamo AVNOJ (i ocuvanje Jugislavije kao umesto razbijdnja...)
Preporuke:
10
3
27 četvrtak, 09 septembar 2021 08:32
Vlada 2 Borislav Pekic
Kako prepoznati "duhovni Zagreb" koji pominhete.
Prvo po retorici- stare mantre Beča iz 19.veka su,po ko zna koji put prepakovane,prilagodjene politickom trenutku ali i dalje jako prepoznatljive.
Takodje je upadljiva "kursisticka površnost" kod tih ljudi,bilo da je u pitanju politika ili neki trend kulturni.Kao politicki komesar,koji du naucili par fraza i krenuli da "prosvecuju narod".
Dalje,imamo "izliv izuzetnosti u mali mozak" kod tih ljudi - ubedjeni su da su izuzetni,bolji od ostalih Srba koji su " zaostali Balkanci" konzervativni,patrijarhalni itd..
Zauzimanje "modernističkog stava" potpuno nekriticki i agresivan nastup prema onima koji bi ipak da razmisle...
Skoro mržnja prema svemu sto je nacionalno "jer je to prevazidjeno" i odobravanje ili bar ralativizacija svakog ispada sovinista iz drugih naroda "jer je to tolerantno".
Preporuke:
9
5
28 četvrtak, 09 septembar 2021 08:41
Vlada 3 @ Borislav Pekic
Dalje,mozete sat da navijate po njima - svakog Bozica ili Uskrsa krecu "kalendarci" koji bi "da slavimo kao sav normalan svet" pa "latinica je moderna ,ćirilica prevazidjena" ,Slave,svadbe,narodna muzika,folklor prosto izazivaju zgražavanje kod ljudi koji su pod zticajem tih krugova...

Mladje generacije se bukvalno usmeravaju tako da "si ljakse" ako si nacionalan,vernik a da si "IN" ako nekritički ,bespogovorno prihvatiš svaki novi trend i tako salje i tako dalje...

Stvaraju kulturno okruženje koje ce im omoguciti lakse političko delovanje.

Usput - pogledati kolumnu drugarice Jerkov u Kuriru - nije razočarala,sasvim ocekivano priključila se austromarksisti Čanku.

Izvinjavam se zbog opsirnosti - pogodili ste u srž pa sam mislio da vredi jos malo o tome.

Pozdrav
Preporuke:
10
8
29 četvrtak, 09 septembar 2021 10:48
Kontra / analitičar
ANALITIČAR, gotovo nikada se ne saglašavam sa tvojim komentarima ali u komentarima koje si postavio na ovu temu ima dosta istine, odlično si primetio "igru". Upravo tako, nažalost podela se produbila do "trajne šizne", upravo nekih 35 odsto u pravoslavnom telu, plus nacionalne manjine, to je tih 50 odsto naspram 50 odsto, plus "igre" NATO pakta.
Ipak u nečemu se možemo naći na barem približno istom mišljenju.
Preporuke:
7
1
30 četvrtak, 09 septembar 2021 10:48
siniša " prestrojavanje"
Možda i znam šta je bilo, ali nije me briga. Zaista ne znam šta će biti. Znam šta jeste.

Ako postoji reč koja može da obeleži politički i svaki drugi sadašnji trenutak to je prestrojavanje ili pregrupisavanje. Ne samo kod nas " u regionu" nego i znatno šire. Možda i globalno. Promenio se odnos snaga u svetu, i ljudi se pomeraju u skladu sa tim. Nekada se i fizički razvrstaju. U Crnoj Gori je došlo do fizičkog razvrstavanja. I odraz tog fizičkog razvrstavanja je promena odnosa snaga.

Sve ostalo i što jeste i što će biti je stvar tehnike. Komplikovani su naši čvorovi, nije to lako rasčivijati, ali kao okvir, kao polazna platforma je da Milo nema većinsku podršku. Podržava ga jedna "šaka jada". I to za sitne pare.
Preporuke:
4
4
31 četvrtak, 09 septembar 2021 11:11
Nice
. 07Ob4cl
Za analiticara:

Dps ima 2 vrste glasaca:
1) sendvicare , opstinare, postare, ćate koji se boje za svoj bedni posao.
...
Tih 5000 ljudi o kojima pricate se skuplja sa konca i konopca. Deo Bosnjaja je za Mila isto.


Otpada prvi "razlog". Vlast se promenila i po tom osnovu nemaju tu vrstu potrebe.

Drugo i deo Albanaca i Bošnjana podržava srpsku vlast kroz URA Dritana Abazovića.
Preporuke:
7
2
32 četvrtak, 09 septembar 2021 11:15
Istina
0 0
četvrtak, 09 septembar 2021 10:48siniša " prestrojavanje"
Možda i znam šta je bilo, ali nije me briga. Zaista ne znam šta će biti. Znam šta jeste...
Komplikovani su naši čvorovi, nije to lako rasčivijati, ali kao okvir, kao polazna platforma je da Milo nema većinsku podršku. Podržava ga jedna "šaka jada". I to za sitne pare.


Nažalost ne znaš ni šta jeste. Politička situacija na terenu je takva da ta "šaka jada" ima u Narodnoj Skupštini Crne Gore, samo jednog poslanika manje. Čak i tu većinu u korist Srba daje Albanac musliman Dritan Abazović. Plus ta "šaka jada" je mnogo više homogena i jedinstvena u odnosu na aktualnu posvađanu vladajuću +1 glas većinu.
Preporuke:
13
1
33 četvrtak, 09 septembar 2021 11:45
Ne može na niko ništa, jači smo od sudbine.
Još samo treba da svađalice Mandić i kompanija rasture vladajuću koaliciju a kako se ponašaju jako izvestan scenario ili da neko u URA počne igrati samostalno, da otkaže poslušnost Dritanu Abazoviću i eto ga Milo Đukanović, tačnije DPS ponovo formira Vladu Crne Gore, s u tom slučaju ne sumnjam da će praviti politički revanš Crkvi. Nažalost i suviše se naivno gleda na stvari, ono kao da taj "jedan glas" 2/3 većina u Narodnoj Skupštini Crne Gore. I suviše se ide onom potcenjivačkom logikom "ne može nam niko ništa, jači smo od sudbine, mogu samo da nas mrze oni što nas ne vole". Ista logika potcenjivanja opasnosti viđena u Hrvatskoj u Bosni i Hercegovini a sada i u Crnoj Gori a "stvari vise o koncu".
Preporuke:
12
4
34 četvrtak, 09 septembar 2021 12:11
Politika poricanja
Analitičaru Srbi vole samozavaravanje, ne žele da vide ono što se Srbinu ne sviđa, onda u tom samozavaravanju se ide na omalovažavanje problema, na politiku potcenjivanja, samo radi poticanja a problem se s godinama samo gomila i biva veći što je "šaka jada" koju Srbin vidi "slabija i slabija". Tako ti Srbin funkcioniše u politici. Poriče problem dok problem ne napravi nešto što je napravio na Kosovu i Metohiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Makedoniji i dr.
Preporuke:
10
2
35 četvrtak, 09 septembar 2021 12:51
siniša @ politika poricanja
Ko poriče?

Jedna je stvar suočiti se sa "komitama" ma koliko ih bilo, a druga sa devetnaest najačih zemalja na svetu.

Srbi kakvi god da su, stali su na crtu tim devetnaest zemalja.

A što se "komita" tiče da li su oni šaka jada ili neka jača sila, eto imaće priliku već 25. kad je ustoličenje vladike Metodija, izvinjavam se ako sam pogrešio datum, dakle eto prilike. Neka dođu i rasture inauguraciju i neka pokažu na licu mesta jesu li "šaka jada" ili su jača sila.

Dođite u Berane i pokažite jačinu!

I tada će se videti ko poriče realnost, mi li oni.
Preporuke:
10
6
36 četvrtak, 09 septembar 2021 13:09
siniša @ istina
Ja imam svoj hobi, a to nije brojanje glasova u Skupštini Crne Gore.

Pojma nemam koliko ko ima glasova u Skupštini Crne Gore, niti znam njihovu nacionalnu strukturu.

I to je ono što ja niti znam niti me intersuje. Ono što pouzdano znam to je da je Milo otišao na Cetinje, da zaustavi inauguraciju, da je ona Draginja rekla, "neće biti inauguracije na Cetinju", da su "komite" rekle i došle da zaustave inauguraciju. I da su se vratili podvijenog repa. Nisu postigli to što su hteli.

Znam da je inauguracija obavljena po regularnom obredu manastiru Sveti Petar Cetinjski.

Znam, video sam, kojim su prevoznim sredstvom došli Patrijarh i Vladika, ali ni to mi nije važno. Što se mene tiče mogli su i na biciklu, ali eto došli su helikopterom.

Inauguracija u manastiru je obavljena. I sad ti hoćeš sa mnom da polemišeš o ne znam čemu. To je danas i to ja znam, a sutra. Zaista ne znam,, videćemo. Tu smo.
Preporuke:
7
3
37 četvrtak, 09 septembar 2021 13:39
Politika poricanja i inaćenja.
. 51siniša @ politika poricanja
Ko poriče?


Pravi se crkveni i međunacionalni razdor kao i u Ukrajini, gotovo "paralela" Ukrajina i Crna Gora. Naravno da je to poraz pravoslavlja i u Ukrajini i u Crnoj Gori. I koja je to tvoja pobeda što ćeš politikom poricanja i inaćenja ustolučiti bilo kojeg popa? Ukoliko će to izazvati još veću zamrzu a pop neće biti prihvaćen u sredini i čak se neće moći slobodno ni kretati s kamoli imati vernike kao što se desilo na Cetinju. Svaka ti čast na "pirovoj pobedi".
Preporuke:
6
2
38 četvrtak, 09 septembar 2021 14:35
ob4cl
@Nice

Gresite. Prvo Dritan Abazovic nije Bosnjak.

Drugo, ogromna kolicina ljudi u CG koja radi u javnom sektoru misli da je ovo trenutno stanje, pauza, privremena situacija i da je Milo i dalje gospodar zivota i smrti sa svojim revolverasima Micunovicem, Kavcanima i slicnima (sto donekle jeste).

Trece, morate da razumete da je DPS napravio sistem zigosanja naroda i da je svaka glava u CG izbrojana i to bukvalno.

Mnogo se veliki potres mora desiti da bi se to promenilo. Litije su ga samo nacele.
Preporuke:
11
0
39 četvrtak, 09 septembar 2021 18:06
Nice
. 35ob4cl
@Nice

Gresite. Prvo Dritan Abazovic nije Bosnjak.


Misam ni napisao da je Dritan Abazović Bošnjak, već Albanac musliman. Bošnje sam pomenuo usput vezano za odgovor na komentar.
Preporuke:
2
2
40 četvrtak, 09 septembar 2021 18:11
Istina
09siniša @ istina
Ja imam svoj hobi, a to nije brojanje glasova u Skupštini Crne Gore.

Pojma nemam koliko ko ima glasova u Skupštini Crne Gore, niti znam njihovu nacionalnu strukturu.


Upravo broj glasova u Narodnoj Skupštini ti je prvo što treba da brojiš i nacionalnu strukturu tih glasova da bi znao kakav je odnos snaga u nekoj državi pa i u Crnoj Gori.

Mani se ti emocija i želja. I ja bi želep da je srpska koalicija sa 2/3 većinom, ali nije, naprotiv "nategnuta" je većina i to glasovima URA, čiji su glasači Albanci i Bošnjaci, znači muslimani. Tako da "dlaka" je to, nesigurnost.
Preporuke:
8
2
41 petak, 10 septembar 2021 06:50
penzioner Cviko,
Posle ustoličenja vladike Metodija krajem ovog meseca, mislim da ćemo pisati komentare: "Crna Gora, čin treći, ima da zveči".
Preporuke:
5
1
42 petak, 10 septembar 2021 07:39
MileR
Tačna analiza, ali joj po mom mišljenju nedostaje završetak: izgubili u Avganistanu, počeli da gube u Crnoj Gori!
Preporuke:
6
3
43 utorak, 14 septembar 2021 10:40
Milos
Vidim da mnogo komentatora vezuje sudbinu Mila Djukanovica sa sudbinom Vucica. Mislim da tu nema neke veze.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner